måndag 29 mars 2010

Vem kan?...Kent kan!


Klicka för att läsa mer!

6 kommentarer:

Knute sa...

Jag uppfattar det som att Sverigedemokraternas övergripande mål är att behålla den svenska välfärdsmodellen. Om vi vill behålla välfärden är Sverigedemokraterna det enda vettiga alternativet på grund av de sju riksdagspartiernas vanvettiga uppgivenhet inför massinvandring och islam.

För den som läst mitt föregående inlägg "Välfärdsbubblor" står det klart att jag har en mer "liberalistisk" syn på samhällsekonomi än Sverigedemokraterna, men det handlar bara om nyanser som förbleknar inför de stora skiljelinjerna.

Knute sa...

SD:s partiledare Åkesson om RFSU:s felslagna kritik:

"När Sveriges största muslimska ungdomsförbund bjuder in den extreme imamen Sheik Abdullah Hakim Quick, som anser att homosexuella ska avrättas, som talare så förstår vi att homosexuella ser sig om efter en försvarare av västerländska, demokratiska grundvärden. Där fyller Sverigedemokraterna en unik och mycket viktig roll i samhället."

http://aftonbladet.se/debatt/debattamnen/jamstalldhet/article6866464.ab

Dina sa...

Jag spyr av SD. Det finns liksom ingenting värre än vad dom är. De är så jävla rädda för att lära känna den svenska befolkningen att det är sjukt. De lever i någon bubbla där alla är blonda och blåögda. Jag har bott i Sverige i 18 år men kommer från Bosnien och är muslim..vilken skada kan jag göra? Och varför är alla så sjukt rädda för mig så fort jag säger att jag är muslim? 90% av den muslimska befolkningen är fredliga...sen har vi dom 10% som är mentalt sjuka i huvudet som spränger sig själv. Fattar inte varför vi andra måste konstant betala för deras brott?

Knute sa...

Dina, din bild av SD stämmer inte. Självklart riktar sig inte islamkritiken mot fredliga muslimer som tar avstånd från islams hemska sharialagar.

Johannav sa...

Jag får nog säga att Dina fick ett bra mycket vänligare svar än hon förtjänade.

Anonym sa...

Makt (politikerna) och Rätt (domstolarna), inte makt (imamen) är rätt (imamen.

Skicka en kommentar