onsdag 24 december 2014

Imagine all the people living life in peace...

Islamixa Ztatens jihadister lovar att erövra Europa och döda alla. Detta är ett problem som bara kan lösas med mer muslimsk invandring. Det är som John Lennons "Imagine" i Cat Stevens version. Det blir fred på jorden när alla icke-muslimer är utrotade.

Den brittiske sångaren Cat Stevens slog igenom med låten "Morning has Broken". Sen blev det inte mycket mer, bortsett från att han konverterade till islam och fick sjunga på Nobelfester och sitta i Skavlans tv-soffa.

I en intervju avslöjade han sig. Han fick frågan om vad han ansåg om att en docka föreställande Salman Rushdie, författaren av "Satansverserna", brändes vid en demonstration. Svar: han hade önskat att det i stället hade varit "the real thing" som brändes!

Robertson: Du tycker att denne man förtjänar att dö?
Stevens: Vem, Salman Rushdie?
Robertson: Ja.
Stevens: Ja, ja.
Robertson: Och att det är din plikt att vara hans bödel?
Stevens: Uh, nej, inte nödvändigtvis, såvida inte vi var i en islamisk stat och jag blev beordrad av en domare eller av myndigheterna att utföra en sådan handling - kanske, ja.

“De är de mest brutala och farligaste fiender jag någonsin sett i hela mitt liv. Jag ser inte någon som har en verklig chans att stoppa dem. Endast araber kan stoppa IS. Jag kom tillbaka mycket pessimistisk.” Gates of Vienna