söndag 14 augusti 2011

Debatt om Breiviks tankar och handlingar

Bloggen har fått ett mail:

"Hvad Anders Breivik har gjort, er noget lort: Nu er han i pinalhuset.
Eftervirkningerne: Nu holdes der rigtig øje med islamkritikerne.

Jeg vil indrømme, at jeg har en uforsonlig holdning til islam, fordi islam og koran har en uforsonlig holdning til os vantro.
Selvom at dette er sket i Norge, så absolut ikke til at holde op med at skrive, med at bekæmpe islam på fredelig vis og inden for lovens rammer.

Men som du kan se, og alle andre kan se, er at Anders Breivik’s tanker er til at forstå, men ikke hans handlinger.

Han havde åbenbart fået nok af den uansvarlige indvandringspolitik, så ventilen røg af. De unge demokratiske spirer, kan jo ikke gøre for, hvad de gamle demokrater har gjort. Det er lige her jeg synes at katastrofen ligger. Jeg prøver bare , at analysere dette problem, for grunden til misgerningen må ligge der omkring.

Jeg er meget nervøs, hvad der vil ske hvis rød stue år magten. Skattestigning er følgen af det hvis de får magten. Vi ved jo alle, at de fleste skattekroner går til kulturberigelsen, krigen i Libyen og andre steder, og en masse kr til nødhjælp i de muslimske lande.

Hjælper vi de kristne, som bliver brændt levende i Elfenbenskysten, Denne film er på youtube endnu. Linket:

http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3DlAklZrXdltg

Du skal logge ind på youtube før du kan se den. Det er stærke sager.!! Man må sige at det er islam i en nøddeskal.

Jeg gider ikke at nævne mere, for der er masser. Medierne omtaler det med en larmende tavshed, fordi det er ikke politisk korrekt at nævne sådan noget. Regering og folketing, politi, myndigheder, samt godhedsindustrien skulle skamme sig og pakke sammen, eller gøre noget ved den nu. For der bliver mindre og mindre tid til at gøre det. Jeg er fuldtud klar over, at vi skandinaver må trække det store læs en dag. Jeg forstår Anders Breivik’s tanker og hvorfor (uansvarlig indvandringspolitik), men jeg forsvarer ikke hans handlinger. Det vil jeg håbe I alle vil huske, de der læser dette."

Charles Nielsen

Media var mördarens motiv