tisdag 14 augusti 2012

Mental stalinism i politiken

Hera Lamppu Maduro: "Lycklig trots allt"

“Den sista tidningen som jag jobbade för har också de stängt dörren för mig professionellt då det börjar bli känt att jag skriver krönikor för Avpixlat... Man ber om ursäkt och ber mig att inte ta det personligt.

Undrar om det finns något annat land vars folk är sååå rädda för denna osynliga politiska korrekthet? Som jag förstått det innebär det att man till varje pris vill undvika att kallas rasist eller invandrarfientlig för att man har vågat se kopplingen mellan vår underliga migrationspolitik och fattigdom, bostadsbrist, segregation, arbetslöshet och kriminalitet. För hotet är osynligt. Det politiskt korrekta har fått ett eget liv i människors hjärnor. Det är inprogrammerat i vårt medvetande på det mest förrädiska sätt. Inte genom någon koran- eller bibelskola utan varje dag från tv och tidningslöpsedlar. Den är inte fysisk men rädslan är reell.

Det är människor som min granne som får betala priset för medias och politikers fortsatta mörkläggning. För vänsterns sjukliga behov av att känna sig goda. Dom tror verkligen att de är goda och slåss mot rasism och för att ta hit ännu mer folk utifrån. Alla vet att utanförskap, fattigdom, segregation och kriminalitet är resultatet av vår vansinniga migrationspolitik. Av någon anledning går de flesta människor med på denna tysta överenskommelse, för vem vill kallas något annat än god? Alla vill vara goda utom Kung Ondska, ledaren för gänget här på Seved, han väljer medvetet att vara ond. Det är lätt dessutom för han får inget motstånd. Samhället skyddar honom och hans rättigheter. Han ska inte behöva utsättas för att bli offentligt uthängd, han “har rättigheter”.

Video: “Man kan inte diskutera dessa frågor i Sverige”