måndag 2 augusti 2010

Sexism större problem än rasism i invandrarfrågan

"För att snabbt hämta upp en av mina söner kom jag körande till Bromma Flygplats och ställde mig för ett par minuter intill Taxibilarnas gulröda kon-avspärrningar... Då började taxichaufförerna att hetsa upp sig, i en märkbar och aggressiv masspsykos. De skrek och vrålade högt att jag skulle sticka därifrån... Hat var allt jag såg i deras ögon, jag var kvinna, inget värd, och skulle bara lyda. Jag kom inte undan. Hoten, respektlösheten spottades ut mot mig som – stenar." länk

Att ens ifrågasätta massinvandringen resulterar omedelbart i att man blir kallad rasist av den dominerande vänster-eliten, som sedan länge har använt sig av det tillhygget för att tysta folk. Det är lätt hänt att det blir ett himla liv om man inte uttrycker sig tillräckligt inlindat och elegant om en viss skam- och hederskultur... läs vidare >>




4 kommentarer:

Knute sa...

DO använder sig av brottsprovokation för att avslöja diskriminering! Ska en statlig myndighet verkligen hålla på med det? Politiker är verkligen klåfingriga, det borde vara varje hyresvärds ensak vem han/hon vill hyra ut till.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/romer-och-muslimer-har-svarare-att-fa-lagenhet-1.1146981

Anonym sa...

kalle008 säger:

Ja, det kommer att bli ett drygt arbete att stänga kranen, öppna avloppet och torka upp på golvet.

Hjalbert sa...

Stänga kranen = stänga gränserna; öppna avloppet = utvisa; torka upp på golvet = återställa samförståndet i samhället.

Knute sa...

Dessa ord från 1984 gjorde att överlärare Ray Honeyford i Bradford blev av med jobbet:

The term ‘racism’, for instance, functions not as a word with which to create insight, but as a slogan designed to suppress constructive thought. It conflates prejudice and discrimination, and thereby denies a crucial conceptual distinction. It is the icon word of those committed to the race game. And they apply it with the same sort of mindless zeal as the inquisitors voiced ‘heretic’ or Senator McCarthy spat out ‘Commie’.

http://www.telegraph.co.uk/culture/3654888/Education-and-Race-an-Alternative-View.html

Skicka en kommentar